8. de
gewone veronderstelling techniek
U gebruikt de gewone
veronderstelling is wanneer de prospect zegt dat hij zich niet kan veroorloven
wat je verkoopt. Dan kan Je antwoorden of zeggen: "Menheer de Prospect,
gewoon veronderstellen dat de prijs niet een obstakel is en dat we kunnen
omgaan met uw prijs zorgen voor uw volledige tevredenheid. Kunnen we dat voor
slechts een moment zodat ik mijn presentatie kan afmaken? "De prospect zal
meestal zeggen:" Oke. "Tegen de tijd dat je aan het eind van de
presentatie bent, moet u de waarde van wat je verkoopt zo gedetailleerd hebben
uitgelegt,
dat wanneer je hem de prijs vertelt, hij zal inzien dat het zin
heeft.
Wanneer u de prijs
meldt, en ze zeggen: "Wow, dat is een hoop geld, 'wat ze eigenlijk zeggen
is dit:" Je hebt me niet genoeg redenen gegeven om die prijs te
rechtvaardigen. "Vergeet niet dat een prijs bezwaar, echt een prijs vraag
is. Een prijs vraag is wanneer hij zegt: "Dat is te duur." Wat hij
vraagt is: "Van wat je me tot nu toe verteld hebt, kan ik niet zien hoe U
zoveel voor uw product of dienst in rekening kan brengen. Kunt u mij wat meer
informatie geven? "
Vergeet niet dat het
niet de prijs is, maar de redenen voor de prijs die het meest belangrijk zijn.
U zegt: "Menheer de Prospect, kan het klinken als een hoop geld, maar laat
me je vertellen waarom het zoveel kost, en waarom het elke cent waard is.
"Je legt dan de waarde van uw product uit dat het bedrag meer dan rechtvaardigt
dat u in rekening brengt.
Wees trots op uw
prijzen. Als de prospect dingen zegt als: "Het kost te veel." Of:
"U rekent meer dan de concurrentie." Zegt U: "Menheer de Prospect,
je hebt gelijk. Het is een feit, het kost € 1.227 meer dan onze naaste
concurrentie. "
"En toch
verkopen we er duizenden van elk jaar aan zeer intelligente mensen zoals jij.
Wil je weten waarom? "dan ga je uitleggen waarom mensen bij u kopen en
blijven kopen, ook bij hogere prijzen.
Je moet het prijs probleem
uit de weg krijgen aan het begin van het gesprek. Anders zit het er gewoon als
een grote orang-oetan in het midden van de weg tussen u en de verkoop.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten