zaterdag 13 september 2014

Onze 8ste is " De gewone veronderstelling"

8. de gewone veronderstelling techniek
U gebruikt de gewone veronderstelling is wanneer de prospect zegt dat hij zich niet kan veroorloven wat je verkoopt. Dan kan Je antwoorden of zeggen: "Menheer de Prospect, gewoon veronderstellen dat de prijs niet een obstakel is en dat we kunnen omgaan met uw prijs zorgen voor uw volledige tevredenheid. Kunnen we dat voor slechts een moment zodat ik mijn presentatie kan afmaken? "De prospect zal meestal zeggen:" Oke. "Tegen de tijd dat je aan het eind van de presentatie bent, moet u de waarde van wat je verkoopt zo gedetailleerd hebben uitgelegt,
dat wanneer je hem de prijs vertelt, hij zal inzien dat het zin heeft.

Wanneer u de prijs meldt, en ze zeggen: "Wow, dat is een hoop geld, 'wat ze eigenlijk zeggen is dit:" Je hebt me niet genoeg redenen gegeven om die prijs te rechtvaardigen. "Vergeet niet dat een prijs bezwaar, echt een prijs vraag is. Een prijs vraag is wanneer hij zegt: "Dat is te duur." Wat hij vraagt ​​is: "Van wat je me tot nu toe verteld hebt, kan ik niet zien hoe U zoveel voor uw product of dienst in rekening kan brengen. Kunt u mij wat meer informatie geven? "

Vergeet niet dat het niet de prijs is, maar de redenen voor de prijs die het meest belangrijk zijn. U zegt: "Menheer de Prospect, kan het klinken als een hoop geld, maar laat me je vertellen waarom het zoveel kost, en waarom het elke cent waard is. "Je legt dan de waarde van uw product uit dat het bedrag meer dan rechtvaardigt dat u in rekening brengt.

Wees trots op uw prijzen. Als de prospect dingen zegt als: "Het kost te veel." Of: "U rekent meer dan de concurrentie." Zegt U: "Menheer de Prospect, je hebt gelijk. Het is een feit, het kost € 1.227 meer dan onze naaste concurrentie. "

"En toch verkopen we er duizenden van elk jaar aan zeer intelligente mensen zoals jij. Wil je weten waarom? "dan ga je uitleggen waarom mensen bij u kopen en blijven kopen, ook bij hogere prijzen.


Je moet het prijs probleem uit de weg krijgen aan het begin van het gesprek. Anders zit het er gewoon als een grote orang-oetan in het midden van de weg tussen u en de verkoop. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten