maandag 1 september 2014

De proefsluitingsvraag onze 5 de techniek.

Voor de mensen die de '7 sleutels tot succes' al ontvangen hebben, of die de gratis pdf ontvangen hebben van ' ontdek je talenten' door middel van inschrijving op de nieuwsbrief hier rechts van het beeld en die nog steeds zoeken naar een bron van inkomsten, dan kan je mailen naar mycreativewealthfreedom@gmail.com met vermelding van je Naam en email.


Hier onze 5 de techniek.

5. De Proef sluitingsvraag
De proef sluitingsvraag is een techniek die een professionele verkoper vraagt ​​tijdens de presentatie om uit te vinden hoe goed hij het doet.

Het wordt ook wel de controlevraag genoemd. Je gebruikt het om uw prospect te controleren. Presenteer een
deel van uw product of dienst die je aanbiedt en dan vraag je: "Wat vind je ervan  tot nu toe? Is dit wat je zoekt? Is dit wat je in gedachten had? Is dit een verbetering ten opzichte van wat je nu aan het doen bent? "

Dit zijn allemaal proef sluitingsvragen. Het beste ding over een proef sluitingsvraag is dat de prospect kan antwoorden "Nee", het is niet het einde van de presentatie.

Bijvoorbeeld, zou je kunnen vragen: "Is dit het soort lay-out die u zoekt?" De prospect zou kunnen zeggen, "Nee" Je kan dan zeggen: "Dat is goed om te weten, we hebben nog een aantal andere lay-outs. "Je zou kunnen vragen:" Hou je van deze kleur? "Als de prospect zegt:" Ja, " weet je dat je steeds dichter bij een verkoop komt. Als de prospect zegt: "Nee, ik hou niet van die kleur," kan je zeggen: "Dat is in orde, we hebben nog een aantal andere kleuren verkrijgbaar. "

De proef of check sluitingsvraag is als een wegwijzer op een kruispunt dat je vertelt welke weg te nemen. Stel je voor dat je op reis bent op een weg en je komt bij een splitsing, en bij de splitsing, zegt u: "Hoe vind je dit. Zijn we op de goede weg? "Bij de volgende splitsing, opnieuw controleren om ervoor te zorgen dat de klant nog steeds blij is met wat je hem of haar laat zien.

   

Goede verkopers vragen controlevragen in het hele verkoopgesprek. Ze zijn een stukje informatie  zonder te bevestigen dat zij op de goede weg zijn met een controle vraag. Zo rijdt u tot aan de voorzijde van de woning. Dan vraagt U, "Wat vind je van de buitenkant en uitstraling van dit huis?" Je komt bij de deur en je vraagt​​: "Wat vind je van de inkomhal?" "Hou je van dit kleurenschema?" Ja of nee? "Hou je van de manier waarop dit is aangelegd?" Ja of nee? Professionele verkopers stellen constant vragen, en de antwoorden geeft ze gestage feedback die hen uiteindelijk in staat stelt om een ​​duidelijk beeld te ontwikkelen van wat de prospect wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten