dinsdag 2 september 2014

Onze 6 de Techniek , de kracht van een suggestie.

6. De kracht van een suggestie techniek
De kracht van de suggestie gebaseerd op het feit dat we zijn allemaal erg gevoelig zijn voor de Suggestieve invloeden van de mensen om ons heen. Bijvoorbeeld, wanneer een persoon enthousiast wordt over iets, dan is die opwinding besmettelijk. Andere mensen kunnen ook
enthousiast worden. Wanneer een persoon enthousiast wordt over iets, kan dat enthousiasme aanstekelijk werken.

De manier waarop je de kracht van de suggestie gebruikt is door het creƫren van emoties bij de prospect met woorden of beelden. Bijvoorbeeld, kun je zeggen: "Je gaat echt genieten van de manier waarop deze auto grip heeft op de weg. Mijn broer heeft deze auto ook en hij houdt gewoon van de manier waarop hij grip heeft op de baan als hij bochten neemt! "
Met andere woorden, je praat met de prospect alsof hij al eigenaar is van het ​​product of de dienst die u verkoopt. U zegt: "Je gaat echt gelukkig zijn als je op reis vertrekt in deze auto deze zomer." "Je zal echt genieten van de vakantie naar Europa." "Je gaat deze tour houden." "Je gaat genieten van het leven in deze buurt. Dit is een van de beste wijken in dit deel van de stad. "
Je praat met hen voortdurend alsof ze de beslissing al hebben gemaakt om te kopen. U maakt voortdurend mentale beelden van wat of hoe het gaat zijn als ze het gebruiken, van gaan genieten, te kunnen profiteren om het product te bezitten.

Als je deze emotionele beelden gebruikkt, zal hun denken veranderen. In plaats van te denken: "Moet ik het kopen of niet?" Ze gaan denken over hoe ze ervan gaan genieten als ze het kopen. Je moet altijd positief en op een vertrouwelijk manier praten met uw prospects in een taal die suggereert dat ze al in het bezit zijn van uw product of dienst. Deze taal oefent een sterke invloed uit op hun denken en besluitvorming.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten